سایبان برقی نوتلا لند

سایبان برقی نوتلا لند توسط تیم حرفه ای سایبان شاهد اجرا شده است ، مغازه ی نوتلا لند از جمله مغازه هایی است که از محبوبیت زیادی برخوردار است و سایبان برقی میتواند مفید واقع شود و متداول ترین مکانی که از سایبان استفاده می شود ، مغازه است. سایبان برقی بالای درب مغازه نصب می شود و از ورود گرما و سرما به داخل مغازه جلوگیری می کند و در نتیجه مواد غذایی داخل مغازه و یخچال فاسد نمی شوند.

دلیل نصب سایبان برقی برای مغازه نوتلا لند

مغازه ی نوتلا لند به دلیل اینکه طرفدار زیادی دارد باید هم به ظاهر مغازه توجه کند هم اینکه تبلیغات موثری انجام دهد ، هم اینکه محیطی فراهم کند که مراجعین بتوانند به راحتی بدون هیچ دردسری سفارشاتشان را میل کنند.

در مغازه هایی مثل نوتلا لند داخلش آنقدر شلوغ می شود که جایی برای نشستن ندارد باید بعضی ها بیرون از مغازه بایستند اما اگر بیرون باران بیاید چی؟ همینجاست که سایبان برقی مفید بودن خود را نشان می دهد ، مشتریان می توانند بیرون از مغازه بایستند و سفارشات خود را میل کنند بدون اینکه قطره ای از باران آن ها را خیس کند.

همچنین می توانید محیط داخل مغازه ی خود را افزایش دهید ، یعنی چی؟ یعنی اینکه با نصب سایبان برقی می توانید زیر سایه ی سایبان میز و صندلی قرار دهید تا مشتریان روی صندلی بنشینند و سفارشاتشان را میل کنند. همین امر باعث می شود هر روز میزان مشتریانتان بیشتر شود.

 

صب سایبان برقی برای مغازه ها

مزایای نصب سایبان برقی برای مغازه ها چیست؟

تقریبا بیشتر مغازه ها و انواع فروشگاه ها از سایبان برقی برای جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل جلوگیری می کنند تا داخل مغازه گرم نشود و مواد غذایی فاسد نشوند همچنین امروزه با پیشرفت تکنولوژی تولید کنندگان در ساخت سایبان از متریال های به روزی استفاده می کنند که مقاومت سایبان در برابر تمام شرایط جوی بالا می رود .

از نکات قابل توجهی که باید بدانید این است که سایبان مغازه به جزء اینکه وظیفه آفتابگیری دارد داخل و فضای زیرش را خنک نگه می دارد یعنی از پارچه سایبان نه گرمایی نفوذ می کند نه اشعه ی خورشید رد می شود بنابراین زمانی که میخواهید پارچه سایبان را انتخاب کنید حتما دقت کنید که این ویژگی را داشته باشد و از مشاوران ما حتما کمک بگیرید.

از مزایای دیگر نصب سایبان برقی برای مغازه میتوان به عدم انتقال گرما و سرما به داخل مغازه ، امکان کنترل سایبان با کمک ریموت از راه دور مثلا از داخل مغازه ، چاپ طرح و لوگو ، شعار تبلیغاتی اشاره کرد.

اگر به سایبان برقی نوتلا لند دقت کنید می بینید که روی پارچه سایبان تبلیغات منحصر به فردش به چاپ رسیده است که همین موضوع موجب معروفیت بیشتر او خواهد شد

پارچه مناسب برای سایبان مغازه کدام است؟

پارچه مناسب برای سایبان مغازه از جنس های مختلفی مثل پی وی سی ، برزنت ، نانو و … است که اصولا متناسب با شرایط آب و هوایی که مغازه ی شما در آن جا قرار دارد بستگی دارد به طور کلی پارچه ها باید توانایی جذب نور خورشید و باران را داشته باشند تا فضای زیر نه خیس شود و نه گرم شود.

انتخاب یک پارچه برای سایبان مغازه بسیار مهم است و باید فردی که سایبان مغازه سفارش می دهد به این مورد توجه کند چون کار اصلی را همان پارچه انجام می دهد هرچقدر پارچه مناسب تر و از کیفیت بالایی برخوردار باشد میتواند عملکرد مناسب هم داشته باشد.

اگر شرکتی که از آن سایبان مغازه درخواست کرده باشید معتبر باشد و تجربه ی کافی در این زمینه داشته باشد میتواند یک پارچه سایبان مناسب برای شما انتخاب کند که کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد ولی اگر غیر از این باشد پارچه سایبان شما بعد از گذشت زمان دچار پوسیدگی می شود و تبلیغاتی که هزینه کردید و روی آن چاپ کردید کمرنگ می شود و از بین می رود. پس بهترین کار این است که کار را به کار بلد بسپارید تا یک سایبان برقی مغازه با کیفیت خدمت شما عرضه نماید.

 

سایبان برقی مغازه

سایبان برقی مغازه را همین حالا سفارش دهید!

اگر شما هم می خواهید مثل مغازه ی نوتلالند سایبان مغازه داشته باشید و به چشم افراد رهگذر بیایید، مشتریان را به خود جذب کنید تنها راه این است که تلفن را بردارید و همین الان با ما تماس بگیرید.

سایبان شاهد با سابقه ی طولانی که در این زمینه دارد بهترین سایبان برقی برای مغازه ی شما را ارائه می کند طوریکه سالیان سال بدون اینکه ایرادی برای سایبان برقی شما پیش بیاید استفاده کنید.

اگر هم سایبان از قبل تهیه کردید دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر دارد تیم ما تعمیر و تعویض سایبان برقی را برای شما انجام می دهد همچنین شرکت ما در زمینه شستشوی سایبان برقی در هر مدلی هم فعالیت می کند کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیماً با ما در ارتباط باشید.